Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Omställning

Publicerad 2013-01-09 00:32:00 i Allmänt,

Trots att jag pratar spanska med personen i spegeln så är det ingen som svarar. Det kan bero på två saker. Antingen att det inte spökar i mitt badrum eller att jag har flyttat hem till Sverige.
HEMMA! (Hälsning från Cissi som hyrt lägenheten)
 
Ett tag kändes 5 månader som en evighet. Nu hade tiden i México lika gärna kunat vara en dröm. Min utbytestermin i tacons land har varit en otroligt häftig och rolig upplevelse, men nu känns det ändå skönt att vara hemma på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela