Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Känner mig som fotbollsgudinnan

Publicerad 2012-09-03 02:59:00 i Allmänt,

Något som väcker nästan lika stor uppståndelse som min hårfärg är att jag kan slå en bredsida! Mina tankar om att mexikanare generellt skulle vara bra på fotboll (OS-guldet) är totalt borta...
Tyskarnas fotbollstalanger imponerades jag mer av på resan till Metepec
 
Mexikanare är jag inte alls imponerad av. Dålig teknik och det enda de gör är skjuter - mitt på målvakten
 
Laget jag ska börja träna med nästa vecka. Utan att säga för mycket kan jag konstatera att damfotbollen har kommit längre i Sverige...

Kommentarer

Postat av: Dana

Publicerad 2012-09-03 09:27:01

Vickan du kommer ju bli lagets stjärna. Du kanske ska satsa på en fotbollskarriär i Mexico istället?

Svar: Haha, vi får väl se! Lovar att jag ska fixa VIP-biljetter om du är intresserad av att kolla på en match ;)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela