Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Dinosaurierna är väl döda!?!

Publicerad 2012-09-24 19:10:31 i Allmänt,

"Tyrannosaurus ("Tyrannödlekung") var en stor köttätande dinosaurie vars fossil påträffats i Nordamerika, där den tros ha levt i slutet av kritaperioden för 68 - 65 milj. år sedan" (källa: wikipedia)
Kändes som att jag var mitt i en Jurassic Park film under kanalfärden i Canyon Sumidero. Höll tummarna för att inte en hungring dinosaurie skulle dyka upp bakom bergen!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-09-24 22:11:56

Ser ju hur häftigt som helst ut!! Här i England har vi inga regnskogar direkt, bara regnigt väder.. Men konstigt nog så gillar jag ändå det engelska vädret, vet inte vad som har hänt med mig..

Svar: Lite annorlunda, ja! Men håller med, regn kan vara mysig! Du får hyra en bra film och krypa ner under en varm filt! :)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela