Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Blond OCH smart?

Publicerad 2012-09-23 09:20:00 i Allmänt,

Rekord i tentakuggning: 3/3 under en vecka i Linköping. Tur att jag är jätteduktig på att skriva omtentor!
 
Ibland tvivlar man...
 
Med detta i tankarna är jag supernöjd över att ha klarat 5/6 st deltentor där allt är på spanska! Dessutom hoppas jag att den sista kursen kommer att vägas upp av ett projektarbete.
 
Funderar på att börja plugga under terminerna även i Linköping, oj vad smart jag skulle vara ;)
 
(Tidsinställt inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela