Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Backpackerns visdom!

Publicerad 2012-09-25 22:38:16 i Allmänt,

  • Rädd för småkryp? Hah, inte ens en farlig spindel kan skrämma mig
  • Toapapper - alltid bra att ha i ryggsäcken
  • Äcklig och superskabbig, vad är det?
För 50 SEK kan man inte förvänta sig mycket mer än en säng. Hostel i San Cristobal där vi sov två nätter.
 
Håll utkik efter värdefulla skyltar!
 
Handväskor känns inte så tunga längre
 
Djungelhygien
 
Någon som behöver tvätta?
 
100 timmar eller 100 dagar, oavsett vilket känner jag mig numera som en fullfjädrad backpacker!

Kommentarer

Postat av: Charlotta

Publicerad 2012-09-28 21:39:45

Verkar ju sååååå mysigt. Påminner om när Trond och jag backpacka i Asien. Åh, lyckans ost, så charmigt.....

Svar: Ja det var verkligen supermysigt, häftigt att bo mitt ute i djungeln :) Det måste ha varit en fantastisk resa! Kram
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela