Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Aj - ont i hela kroppen

Publicerad 2012-09-24 18:25:10 i Allmänt,

Min smärta beror inte på att jag har blivit slagen, har snubblat eller ätit en giftig djungelväxt...
Vårt vrålåk där vi trängdes 13 personer + chaufför
 
Jag drog nitlotten och satt längst bak i minibussen
 
... min ömhet i kroppen beror på att jag färdats ca 35 timmar på mexikanska vägar de senaste dygnen. Visste inte att gropar och ojämnheter i vägbanan kunde vara sådana misshandlare!

Kommentarer

Postat av: Anna i Qatar

Publicerad 2012-09-24 20:03:52

Man blir helt plötsligt väldigt glad för stötdämpare i fordon vid offroadäventyr ;)

Svar: Haha, ja, verkligen, vägarna är ju lite annorlunda än i Sverige ;)
None None

Postat av: Charlotta

Publicerad 2012-09-28 21:45:01

Undrar fortfarande, hinner du någonsin plugga?

Svar: Det är en bra fråga. Erkänner att det är en svår kombination att försöka se hela Mexico samtidigt som man pluggar 100% och har obligatorisk närvaro och läxor i mängder...
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela