Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Vet du...

Publicerad 2012-10-15 21:37:00 i Allmänt,

...vilket nykläckt djur man kan träffa på strax efter soluppgången?
 
...vad man framställer från den här plantan?
 
... vem som har byggt badanläggningen på bilden nedan?


... hur man är hemifrån 4 nätter men endast betalar boende för 1 natt?
 
... om Alejandro och Mickaël är mer än "bara vänner"?
 
... om jag föredrar Mexico ur skol- eller resesynpunkt?
Under min senaste resa till Oaxaca, Puerto Escondido och Huatulco har jag fått svar på dessa frågor. Delar med mig av svaren till er under den närmaste framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela