Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Vänta till efter äktenskapet!

Publicerad 2012-10-14 10:30:00 i Allmänt,

Konversation med en 23-årig mexikansk kille:
 
Han: Bilden är från semestern med min flickvän i somras.
Jag: Vad mysigt. Var det bara ni två?
Han: Och min familj förstås.
Jag: Jaha, trevligt. Bodde ni med din familj?
Han: Det är klart! Min flickvän sov i samma rum som min mamma, och jag sov med pappa.
Jag: Hahahaha
Han: Vad är roligt?
Jag: VADDÅ? ÄR DU SERIÖS?
Han: Hur menar du? Vi är ju inte gifta.
Jag: Öhh, ähh, nej, juste, det tänkte jag inte på...
 
Givetvis kan jag nu inte ens tänka tanken att bo med Emil när han hälsar på, hur skulle jag framstå då? Frågan är dock när vi ska träffas eftersom killar är strängt förbjudna att vistas i min byggnad, de får inte ens hälsa på dagtid.
 
(Tidsinställt inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela