Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

SANN SKRÄCKHISTORIA

Publicerad 2012-10-05 20:53:00 i Allmänt,

Från att ha varit en helt vanlig dag i skolan, förändrades allt...
Den glada stämningen blev plötsligt dyster och panikartad när en mystisk låda fördes in i klassrummet av en man med vit rock
"Nr 3, 18, 24, 26, 39 på klasslistan ska ha en trevlig stund med mig, mouwhahaha" väste han fram. Shit, jag var ju nummer 26!

Det fanns ingen återvändo. Flyktvägarna var stängda och jag tvingades fylla i uppgifter om mig själv.
Under ständig bevakning leddes jag till en källa med vatten.
De låste in mig på en toalett, med endast en plastburk för att lämna urinprov som sällskap.
Nu går jag och väntar på min dom. Kommer jag åka att åka fast för droger, eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela