Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Mexikanska på livstid?

Publicerad 2012-10-01 20:20:00 i Allmänt,

"Vill du inte flytta hit på riktigt? Du pluggar civilingenjör, skulle kunna vara tyskspråkig och världens näst största Volkswagen-fabrik (läs: liten stad med VW-produktion) finns här i Puebla!"
Lyckades på något vänster få åka med på ett studiebesök til VW, faktiskt superhäftigt att se!
 
VW måste ha varit rädda att jag skulle avslöja deras hemligheter för er, fick tyvärr inte ta några bilder inifrån

Trots att SAAB har varit ute på hal is får vi hoppas på fortsatt Volvo-produktion i Sverige! Finns ändå människor jag skulle sakna om jag skulle bli kvar här för alltid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela