Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Mexicos droger, min enda utväg?

Publicerad 2012-10-04 13:39:00 i Allmänt,

 
I behov av energi! Vad ska jag göra???
  • Bada i en iskall vak?
    Är du dum i huvudet eller? Du befinner dig i Mexico!

  • Trycka i dig choklad?
    Superbra idé, om du vill gå upp 2 kg!

  • Dricka kaffe?
    Om du inte vill ha utländskt blaskigt kaffe rekommenderar jag dig 10 timmars bilfärd för att få tag på närproducerat kvalitetskaffe. Lycka till att komma dit innan du somnar!
Magiskt café i San Crstobal de las casas! Omöjligt att bli besviken!
 
02.00-04.30 är helt klart för lite att sova. Önskar att jag kunde säga att jag gjort något "coolt" men icke. Sömnbristen beror på tentaplugg.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-10-05 12:30:38

Tentor igen? Gud vad du pluggar och star i. Du far lycka till masssssor! Det kommer ga asbra! :) Kram!

Svar: Mm, vi har 3 st perioder med deltentor här + sluttentor. Fast skulle snarare kalla det prov än tentor, vilket jag tackar gudarna för! Hade varit köttigt med 24 st "Linkan-tentor" :)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela