Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Mamma och pappa, snälla godkänn att jag är ute och ränner om nätterna!

Publicerad 2012-10-15 11:30:00 i Allmänt,

Som 20-årig svensk känns det något överdrivet att varje gång jag går in/ut ur byggnaden där jag bor vara tvungen att dra mitt passerkort. Måste även skriva i var jag har varit om jag kommer hem efter kl. 23.00!
I torsdags fyllde jag i att jag kommer till Puebla på eftermiddagen/kvällen i svensk tid. Ännu behöver ni alltså inte börja bli oroliga!
 
(Tidsinställt inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela