Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Ingrids matlagningskunskaper, wow!

Publicerad 2012-10-28 12:37:00 i Allmänt,

Min kära roomie har fått för sig att hon ska börja laga mat. Duktigt!
 
Problemet är att hon aldrig har lagat mat i hela sitt liv (de har än en hushållerska hemma)! Jag var därför inte lika imponerad längre när jag såg hennes ingredienser...
Laga mat = värma soppa eller äta konservburksmat för bortskämda mexikanare som aldrig stått vid spisen
 
Nej, då föredrar jag att fortsätta leva på köpta tacos min sista tid här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela