Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Hata skolplikt för VUXNA!

Publicerad 2012-10-11 22:06:00 i Allmänt,

Victoria (snart 21 år):

"Snälla professor, tillåter du mig att vara borta på fredag eftersom jag vill resa i helgen?

Känner mig som fastlåst i skolan

Totalt får jag vara borta/komma sent till en lektion:

2 gånger under hela terminen i ett ämne som undervisas 1 gång/vecka
4 gånger under hela terminen i ett ämne som undervisas 2 gånger/vecka
 
Överstigs frånvarotimmarna får jag automatiskt underkänt i kursen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela