Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Storasyster vet bäst!

Publicerad 2012-11-21 11:21:00 i Allmänt,

Under skypesamtal med Amanda
 
Jag: Jag känner mig lite seg. Blir så lätt andfådd.
Amanda: Men det är ju för att du inte tränar.
Jag: URSÄKTA? Nej, det är faktiskt för att jag bor på så hög höjd, 2244 meter över havet!
0 meter över havet i Huatulco och där var jag inte andfådd! (Kan bero på att jag "chillade" och bara flöt eftersom jag inte ville se fiskarna som skrämde mig under ytan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela