Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Jag leker wingman

Publicerad 2012-11-19 20:17:00 i Allmänt,

"Hello dear... I'm USA army serving American Government in Afghanistan, my wife died 5 years ago in a car accident. I have a son 12 years old, I am interested in you for a relationship. are you married or single? could you send me Email:cbcharles49@hotmail.com so that i will tell you more about myself"
 
Är det någon som är lite kärlekssugen kan jag tipsa om en kille som skrev till mig på Skype. Tror inte att jag är speciellt utvald, utan han blir nog glad om jag vidarebefordrar hans "kontaktannons".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela