Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Kommentarer

Postat av: elisa

Publicerad 2012-11-13 20:59:58

vad kul att se! jag har inte besökt din blogg på ett tag nu, men nu va det dags;) när är det du kommer hem??

Svar: Hej vännen! Ska bli jättekul att ses igen! Den 19:e december kommer jag till Sverige igen (förhoppningsvis brun och fin efter 3 veckors resande längs Mexicos kust). Kommer sen vara i Uppsala en hel del fram till i början/mitten av januari. Kommer du vara hemma över julen? Puss
None None

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-14 01:19:09

Jaha, lite resande längs kusten! Vad härligt, har hört att det är supervackert!:)) ja jag kommer vara hemma hela julen vad jag vet, så då ses vi! Plugga på;) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela