Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Någon jag kommer sakna

Publicerad 2012-11-28 07:34:00 i Allmänt,

Vem tycker jag förtjänar ett tack?
Självklart min fantastiska spanskalärare som fungerat som min extramamma här. Hon har guidat oss genom den mexikanska kulturen och har bland annat:
  • Åkt med oss på utflykter till pyramider och mexikanska marknader
  • Bjudit på typiskt mexikanska maträtter/efterrätter
  • Engagerat sig i oss elever och att lära känna oss. Oavsett om jag undrat vilket bussbolag som är säkrast att resa med eller om jag vill klaga lite på ett dåligt fungerande grupparbete vet jag vem som alltid lyssnar och ställer upp - fantastiska Betty!
 
Mamma, ta inte illa upp! Du kommer alltid att vara min favoritmamma =)

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-11-28 13:58:30

Det var ju skönt och höra att jag fortfarande är nr:1!

Svar: =)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela