Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Spännande smakupplevelse

Publicerad 2012-08-12 23:32:08 i Allmänt,

Var tydligen tvungen att prova en mexikansk öl...
 
Klunk 1: Vidrigt! Smakar ju tomatsoppa!
 
Nytt försök med vetskap om tomatsoppesmaken:
 
Klunk 2: Vidrigare! Den äckligaste tomatsoppan jag någonsin ätit!
Sugen på solmogna tomater direkt ner i ölburken? Prova denna isf!

Enligt mexikarna kommer jag att älska den här ölen om ett tag, jag har dock mycket svårt att tro det...

Kommentarer

Postat av: Trond

Publicerad 2012-08-13 00:04:32

Victoria, du ser ut att må riktigt bra i Puebla, hoppas det blir bra med kurserna också. Vi flyger precis hem från Rhodos nu (5 dagar med härlig sol och värme, 35 grader) och hela familjen har längtat efter att läsa din blogg så det är bra med internet hos Norwegian.

Beträffande ölen tror jag dina kompisar får rätt, tänk vilka fördelar på festkvällar, två sådana öl så är festen i gång och man behöver inget äta, tomatsoppan får man ju "på köpet"!!!!

Ha det så bra och kämpa på, vi hörs!

Trond

Svar: Hej! Kul att höra att ni haft det bra på Rhodos! Lite avundsjuk på er att ni har fått bada, här går man med långa jeans trots värme! Jag tror att mina kursval har blivit bra nu till slut, vilket känns jätteskönt!
Haha, du tror det? Jag ska utvärdera saken så återkommer jag med svar om någon månad. Har även hört att det är en riktigt bra återställare dagen efter ;)

Ha det kanonbra ni också så hörs vi! Hälsa hela familjen :)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela