Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Min nya själsfrände?

Publicerad 2012-08-03 16:33:36 i Allmänt,

Något magiskt har hänt! Jag har för första gången i mitt liv blivit sambo. Miraklet inträffade inatt och hon är en mexikansk söt 18-åring. Oklart vad hon heter...
 
Jag bor i det högra rummet och hon i det vänstra
 
Mitt rum. Borde plocka upp lite innan städaren kommer, lyx!
 
Handfatet står mitt i det allmäna rummet, hmm... Toaletten kan man i alla fall stänga till som ni ser
 
Gemensamt utrymme, till vänster finns diskbänk och kylskåp. Inte listat ur var köket finns ännu!
 
TJEJkorridoren utanför mitt och mexikanskans rum. Ser likadan ut som alla övriga korridorer i huset. Tror det finns 500-600 lägenheter.

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2012-08-03 17:06:41

Tack Victoria, för att du delar med dej av dina nya upplevelser! Du kommer att trivas jättebra där!

Svar: Kul att du uppskattar det! Vi får prata på skype någon dag. Får försöka tajma in tidsskillnaden bara :)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela