Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Känslostarka möten

Publicerad 2012-08-20 05:09:00 i Allmänt,

3:e plats - FRUKTAN
 
Här i Mexico har i alla fall jag väldig respekt för polisen. Många säger att poliserna har sina egna regler och hittar på brott för att bötfälla oskyldiga personer. Jag vill inte yttra mig i frågan men tycker i alla fall att de ser riktigt läskiga ut med sina stora vapen de alltid bär!
  
2:a plats - ANDNÖD

Vilket liv, stackars hundar! Dela på burar där inte ens en valp kan få plats raklång. 
 
1:a plats - LIVSGLÄDJE

Jag låter bilderna tala för sig själva!
 

Kommentarer

Postat av: Pap

Publicerad 2012-08-20 08:46:31

Jättefin bild. Har du åkband på handen?

Svar: Bandet gav mig tillgång till poolområdet. Självklart var det vakter och inhägnat som alltid på de privata och säkra områdena.
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela