Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Första skoldagen avklarad

Publicerad 2012-08-07 06:38:25 i Allmänt,

Dagens vanligaste citat:
 
- Jag hjälper dig! Vi skriver ditt student-ID på min uppgift också!
 
Tror faktiskt till stor del att jag har min svenska nationalitet att tacka för hjälpsamheten jag ständigt möter (självklart skulle jag dock aldrig fuska...)
 
Kanske hade varit samma sak om jag skulle vara från Jamaica, det får jag aldrig reda på (Bild från intro.dagen)
 
 

Kommentarer

Postat av: Eva Larsson

Publicerad 2012-08-07 17:01:31

Hej Victoria!

Cecilia tipsade mig om din fina blogg, kul att läsa!

Hoppas du får ett roligt år!

/Eva L

Svar: Hej Eva!
Hoppas allt är bra med dig och familjen! Vad roligt att du uppskattar bloggen!

Tack så mycket! Vi ses!

/Victoria
None None

Postat av: Frasse

Publicerad 2012-08-07 20:08:43

Hur var första skoldagen? :D hur går det med kurserna? Verkar de vettiga?
kram!

Svar: Säger bara ett ord, SHIT! Hög kvalitet och allt är på spanska... Men men, man lär väl sig :) Puss
None None

Postat av: Sofia Sköldemyr Svensson

Publicerad 2012-08-07 20:23:19

Hej Victoria!

Jag såg att du fick glädje av godiset! Härligt att man kan hjälpa till! Vad kul det är att läsa din blogg. Det verkar som att du har det super. Lycka till med kurserna. Alla hälsar! Kram

Svar: Hej Sofia! Absolut! Jag har nästan fått för mycket glädje av det med tanke på att det snart är slut (jag som skulle ransonera under hela terminen...) Vad roligt att den uppskattas! Ja, jag har det jättebra! Nu har skolan kommit igång och det verkar vara hög kvalitet på kurserna. Dock lite svårt med spanskan, men man lär väl sig. Hälsa tillbaka så mycket till hela familjen! Kram
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela