Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Vilken sömnförstörare!

Publicerad 2010-03-06 12:10:59 i Allmänt,

Jag vaknade varm och svettig med solens starka strålar stickandes i ögonen. Egentligen borde jag förbanna solen eftersom den saboterade min skönhetssömn och gjorde så att jag vaknade lika trött som när jag somnade.


Jag vill också ha solglasögon när jag sover! Fuskigt!

Men jag blir inte det minsta irriterad. Jag välkomnar varje vårtecken med öppna armar. Nu får det vara nog med vinter!


Galet vad jag längtar till sommar, sol och salta bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela