Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Pinsamheter kan vara nyckeln till kärlek

Publicerad 2010-03-08 00:35:55 i Allmänt,

"Ha det superbra tills vi ses snart sötis. Pussheeej!" är kanske en bra avslutningfras i telefonen om man pratar med en kompis, dock inte om man pratar med hennes BRORSA!

Självklart hände detta mig. Lite pinsam stämning i luren när man inser vad man har sagt...

MEN! Vet ni vad brorsan sa till min kompis sen? Han sa att "Vickan har fett skön telefonröst"! Har jag halva inne på honom nu eller ;)?

Nej förresten, kompisars syskon är förbjuden frukt. Borde börja som telefonförsäljare och vidareutveckla min förföriska röst på lovliga byten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela