Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

En snilleblixt från ovan om prioritering, tack!

Publicerad 2010-03-29 23:49:29 i Allmänt,

Visst är det okej att känna fullständig panik (och samtidigt se fram emot det) inför att man ska söka utbildning? Har varit säker på Industriell ekonomi länge. Frågan är bara var!?!

Stockholm vs Lund vs Göteborg vs Linköping

Hur ska man rangordna studentliv, utbildningsnivå och avstånd hemifrån?





Sen när man väl bestämt var man vill gå, är det ju inte alls säkert att man kommer in. Blir galen!

Borde införskaffa ett illasmakande nagellack, eftersom jag annars kommer bita sönder mina naglar tills jag får det slutgiltiga beskedet i slutet av sommaren.

Kommentarer

Postat av: JENNIE

Publicerad 2010-03-30 01:29:27

Hej!

Hoppas att jag inte stör en tisdag som denna (klockan är över 00:00), hihi ♥



Är allt bra med dig? :)

Jag hoppas det iallafall !



kram Jennie ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela