Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Plåster nästa, det är jag!

Publicerad 2010-03-27 18:08:11 i Allmänt,

Usch, det är faktiskt inte bara kul att ta studenten och bli "fri" om 2 månader. Kommer ju inte träffa mina kära, älskade klasskamrater lika mycket.

Gäller att njuta av livet i nuet, och varför inte göra det över en smarrig lunch på Barista?









Men fast vi kommer sluta samma klass och flytta till olika städer kommer de inte bli av med mig så lätt, jag kommer stalka!

Stackarna, de som antagligen tänker "Yes, äntligen slipper vi Vickan"

Kommentarer

Postat av: josse

Publicerad 2010-03-28 03:37:04

vad ska du plugga i höst?

Postat av: Victoria

Publicerad 2010-03-28 13:18:01

Jag ska söka industriell ekonomi i Stockholm, Lund, Göteborg och Linköping. Får se om/var jag kommer in :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela