Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Pussiga är att föredra!

Publicerad 2010-03-14 23:01:25 i Allmänt,

Får det lov att vara lite brända mandlar? - Ja gärna, vad gott!
Oj, förlåt, menade brända läppar. Vill du ha? - Nej, fy! Jag tror jag avstår!

Upptäckte till min fasa att mina läppar har blivit torra som fnöske efter för mycket vistelse i solen.


Botemedlet stavas "fjortisläppar"

Bara att hoppas att jag vaknar upp med mjuka, kyssvänliga läppar imorgon. Man vet aldrig när de kan behövas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela