Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Jag vill ha en (kärleks)förklaring! Vad menas?

Publicerad 2010-03-11 00:41:04 i Allmänt,

Vem hade idag en upptejpad dikt med rim från en hemlig beundrare på sitt skåp? Okej, erkänner, det var inte jag, lappen var till Skrapans skönsångande rödtott, Clara!

Clara: Tror faktiskt inte att den här personen är så anonym för mig. Det känns som att man måste känna mig för att veta alla de här detaljerna om mig. 



Jag sneglade mot lappen och de 10 kärleksfullt skrivna raderna om henne. Fastnade genast vid:

"Visst har du har en sjuhelvetes röst
Men man borde lägga märke till dina perfekta BRÖST"

Hmm.. syftade Clara på brösten eller? Är det "de detaljerna" som bara folk som känner henne har sett? Får luska vidare om det kan ha stått något annat smaskigt som hon menade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela