Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Jag har åtminstone en läsare

Publicerad 2010-03-05 00:04:13 i Allmänt,

Vet ni vem jag bestämde träff och lagade mat med idag? Min trognaste läsare! Hon går in på min blogg flera gånger varje dag och lusläser varje inlägg. Vem kan hon vara?

Antar att ni är nyfikna och avslöjar nu att det är...


... MIN MORMOR :D

Visst är hon för gullig som håller koll på det senaste inom "BloggVickans" värld.

Till mormor:
Du läser tydligen lika bra som du lagar god mat. Det är höga betyg det! Jag väntar med spänning på att bloggen "10-barnbarnsmormor" ska starta ;)

Kommentarer

Postat av: Bästa fanset!

Publicerad 2010-03-05 22:22:02

Gulligt av dej! Laddar inför min Blogg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela