Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Ertappade kärlekskrankar?

Publicerad 2010-03-02 17:56:26 i Allmänt,

I korridoren utanför idrottshallen:

Måns: Sara, vänta! Vad gör du?
Sara: Kommer snart. Ska bara dricka vatten... Eller du kanske vill följa med mig in i tjejernas omklädningsrum? (säger hon flirtigt men skämtsamt)
Idrottslärare: Hrrm, hrrm! Nej, det tror jag inte att han ska! Sånt där får ni hålla på med på fritiden!


Jag klandrar inte idrottsläraren! Vad annat ska man tro när Saras tindrande ögon är i farten?

Lite otur att läraren dök upp precis när de stod där utanför? Saken blev ju inte direkt bättre att hon missade "jag-är-törstig-samtalet" och bara hörde Saras förföriska kommentar.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-02 22:18:41

fan att nadja kom och sabbade allt...:(



haha;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela