Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Ett litet förlåt att jag fick dig att "dygna"

Publicerad 2010-03-28 21:44:40 i Allmänt,

Är inte alltför populär idag. "Tvingade" med Sara till en fest igår fast hon skulle upp och iväg 06.30 imorse. Tror ni inte bruden missar sista bussen hem, och GÅR hem i spöregnet. Kom tydligen hem runt 05.30. Tror inte hon gick och lade sig...

Bilder från kvällen som började hemma hos mig

















Om ändå inte sommartiden hade behövt vara just inatt. Då hade hon i alla fall kunnat sova 1 timme.

Sorry Sara, men min festövertalningsförmåga är för bra, för din sömns bästa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela