Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Dagens pik - jag gillar den INTE

Publicerad 2010-03-12 18:07:37 i Allmänt,

När vi stod i kassan och betalade liftkorten:

Kassör: Hmm, då ska vi se vad det här kostar då. 2 vuxna, ungdom för dig (tittar på mig), barn...
Victoria: VÄNTA! Vad räknas som ungdom?
Kassör: Åldern 8 - 15 år. Du är väl däremellan?


Väntade nästan på att han skulle föreslå skidskola...

Seriöst! Var det något fel på killen eller? 8 - 15 år! Förstår ni att jag var skitsur resten av förmiddagen? Om jag inte hade sparat pengar på det, skulle jag ha tryckt upp mitt körkort någonstans där solen inte skiner på honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela