Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Det går bara utför!

Publicerad 2010-01-18 14:49:41 i Allmänt,

På pumainnebandyn igår:

Malin: Jag håller inte med Sara längre...
Victoria: ?
Malin: Det är inte handlederna som är det sexigaste, utan VADERNA! (skriker hon och pekar på den enda killen som var i hallen. En stackars son som hade följt med sin mamma till träningen)
Victoria:...
Malin: Ja, men ser du inte hur muskulösa de är? Skulle inte banga på dem alltså!
Victoria:...
Malin: Vickan, hallå?

Suck! Jaha, nu äre tydligen minderårigt lammkött som gäller... Blir bara värre och värre!


Hade hon pekat på den där snubbens vader hade jag varit aningen mer förstående!
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-18 15:13:13

Vic snacka inte skit, du tyckte dom va lika sexiga som jag faan. Lujg inte din lilla skit, vem va det som ville ta kort? hahah

Postat av: Sara

Publicerad 2010-01-18 16:47:17

haha, inte sa jag väl ändå att handleder var det sexIGASTE? bara vääääldigt hett;) men vader...? bara stora, fula klumpar ju...

Postat av: Victoria

Publicerad 2010-01-18 19:15:24

Vaddå? Vad menar du nu? ;) Jag ville ju bara ta kort på hans... klubba?! (Blev dock jäkligt heta rumpbilder) ;D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-18 19:26:17

hahah ojoj det tackar vi ju sällan nej till!! Bara för dig att ta ner sexiga jo... från väggen och sätta upp rumpbilderna. ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela