Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Fast i snödriva - Heta killar smälte snön

Publicerad 2010-01-31 19:01:44 i Allmänt,

Jag hade fel! Att utlösa brandalarm är inte världens bästa raggningsknep, utan det är att köra av vägen!

Idag på väg hem från Louise inträffade det ofattbara. På bråkdelen av en sekund sladdade bilen till och jag körde rätt in i en snödriva. Högra hjulet hängde fritt i luften, bilen blockerade ena filen på Dag Hammarsköldsväg och jag hade fullständig panik. Vad tusan skulle jag göra?

Inte kunde jag ana att det var bästa sättet att träffa killar på! Här har jag gått i 18 år och aldrig fått så mycket uppmärksamhet som då! Inga korta klänningar i världen drar till sig testosteron på samma sätt som en "ensam, chockad, don´t-know-what-to-do-tjej" i en snödriva. 7 st män/killar i olika åldrar kom till min undsättning. Observera att inte en enda tjej kom (det måste väl bero på att det syns att jag inte är lesbisk!?!) Självklart passade jag på att byta nummer med hunkarna!


Ungefär så här såg det ut. Enda skillnaden var att det var kaotiskt med bilar omkring som inte kom förbi. Romantiskt va?

Okej då, måste väl erkänna att de flesta nummer gällde att vi skulle göra en anmälan om dålig vägunderhållning till kommunen (flera bilar hade kört av där). Men men, även formella saker kan ta en romantisk vändning ;)

Kommentarer

Postat av: S

Publicerad 2010-01-31 22:46:47

VARFÖR körde du inte i diket när jag var med?! haha;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-01 02:24:07

hahaha du e för rolig victoria, men gud vilken panik i dt läget liksom?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela