Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Hjälp, vem (eller vad) är jag?

Publicerad 2010-01-29 19:26:47 i Allmänt,

Jag börjar misstänka att jag är schizofren! Det har nämligen börjat dyka upp massa djurarter inom mig på senaste tiden. Som ni vet är jag en puma i innebandyn, har varit en hårig igelkott och numera är en len nakenhund.

Till min fasa förvandlades jag igår kväll/natt till ytterligare ett djur; en nattuggla! Det hände när jag hade en innebandymatch som började 22.20, galet sent och galet LÄSKIGT!


Vem eller vilka är/blir jag? Det här börjar "skrämma skiten" ur mig...

Bara att hoppas att jag inte gör något galet i mina olika "jag". T.ex. att jag skulle ömsa skinn som en orm (kasta av mig kläderna) eller döda manliga individer som svarta änkan gör. Hua, hemska tanke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela