Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Ett nyårslöfte och ett litet välkomnande

Publicerad 2010-01-15 16:36:48 i Allmänt,

Äntligen har jag lyckats hålla ett nyårslöfte! Att käka mindre godis, frivilligt städa hemma, eller cykla istället för att åka bil, är saker jag tidigare nyår har lovat mig själv. Varenda år har tyvärr slutat i totalt misslyckande. 2010 kommer dock bli det motsatta, för jag har redan uppfyllt mitt löfte; Att starta en blogg!

Blogga? Jag, Victoria? Varför? är frågor jag ställer mig själv. Kanske kommer jag som de allra flesta att skriva några inlägg första veckan och sedan låta bloggen stå hungrig när inspirationen svalnar. Fast troligare är nog att jag kommer inse min passion för bloggandet och bli större än Blondinbella (Obs! Skämt!) Hur som helst är jag taggad för tillfället och vi får väl se hur långt det räcker...

Juste, ett "välkommen" är väl på sin plats, så håll i hatten! För nu hälsar jag er "Välkommen". För er nyfikna läsare kan jag avslöja att den här bloggen endast kommer att fyllas av inlägg som jag känner för att skriva om. Jag kommer därför hoppa över allt som jag själv tycker är oväsentligt och urtråkigt, t.ex vilket pålägg jag hade på mackan eller min exakta återberättelse av dagen. För erkänn, hur intressant är det? (Undantag gäller möjligtvis kändisar) Men jag LOVAR, får jag i framtiden skriva autografer till galna fans, ska jag här avslöja att jag gillar ost, paprika och andra grönsaker. Hoppsan, nu råkade jag visst försäga mig! 

Som sagt finns det ju en risk att nyårslöften bryts, men det skiter vi i nu! Because I´ll give it a try ;)

 
Malin och jag kör partyposen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela