Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Nya BlondinVickan, det är jag!

Publicerad 2010-01-27 21:18:31 i Allmänt,

JAG VET VAD LYCKA ÄR! Har skuttat runt på moln, tjoat och inte kunnat sitta still. Ni anar inte hur glad jag blev när jag läste den här kommentaren:

Anonym
om Kärt återseende: hahah säger bara bella! härligt vic :D

BLONDINBELLA! Anonym måste ju syfta på att jag påminner om Isabella Löwengrip. Kan man få en bättre komplimang i den här "branschen"? Nu måste jag fundera vilka kläder jag kan ha i Let´s dance, vilka företag jag ska starta och om jag ska skriva en bok...


Oj! Trodde nästan att det var jag när jag såg bilden! Nästa år, då äre BlondinVickan som gäller ;)

Så glad var jag tills jag ringde Malin, skrek av lycka och berättade vad som hade hänt!

Malin: Men gumman! Fattade du inte att det var jag som skrev den kommentaren?
Victoria: ...
M: Vem annars skulle kalla dig Vic?
V: ...
M: Men du, förlåt, det var inte meningen att du skulle bli ledsen (eller vad du nu är)
V: Ähh, jag visste hela tiden att det var ett skämt. Vaddå, som att jag skulle gått på det?

Prutt, Bajs, Fis! Nu är jag tillbaka på ruta noll igen då! Pladask föll jag ner från molnen och bröt alla ben i kroppen. Let´s dance får vänta tills jag har tagit av mig gipset...


Slutdansat för mig på ett tag! Måste bryta ihop, men kommer förhoppningsvis tillbaka starkare än någonsin! 1 steg bakåt, 2 steg framåt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-27 21:54:04

hahha ååh min lilla babylove! Du är allt bra rolig du och det roligaste var att du blev skit pist vilket inte riktigt framgick av din tystnad i din egen skrivna konversation :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-27 23:01:03

vickan vad är meningen med livet?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela