Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Kan Gud, Shiva eller Farbror blå hjälpa mig?

Publicerad 2010-01-19 09:25:24 i Allmänt,

Dagen har precis börjat. Likaså är året ännu färskt. Ett år innebär nya möjligheter och drömmar. Jag hoppas att "någon där uppe i det blå" kan höra mina önskningar.

Vickans "Vill-Ska-Hända-Lista-2010":

  • Träffa massa snygga norrmän (hur kan alla vara så JÄVLA heta? )
  • Lära mig måla naglarna lika snyggt som Ödman
  • Festa järnet i Visby på Stockholmsveckan
  • Komma in på Industriell ekonomi
  • Gå på minst 3 skivor/vecka sista veckorna i skolan
  • Dra till Magaluf sommar 10 (favorit i repris från Rhodos)
  • Lära mig en "frän" raggningsreplik på nåt annat språk (kan en sjukt sexig på franska)
  • Bli "ÅRETS BABE" även 2010
  • Utklassa mina medspelare på Monopol
  • Få en ros på alla hjärtans dag av en hemlig beundrare (OBS! Måste vara hemlig)

Möjligt är att min gudstro stärks om de där drömmarna blir sanna ;)



Min fantastiska "Årets Babe"-kalender som Malin gjorde när jag fyllde 18. Tyvärr får ni inte se innehållet för där finns hemligheter och pinsamheter som jag inte tänker avslöja här!

Ju mer jag tänker på det, inser jag att "den där Malin" kanske inte är så dum som man kan tro. Hon har inte bara vrickade idéer om vader och löjlar sig i snön, utan hon är faktist rätt schysst om man tänker på saken (ger mig presenter och allt, Wow!) Ett stort plus till henne dessutom att hon valde SNYGGASTE bilden som tagits på mig på kalenderns framsida (not)!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-01-19 18:08:34

du vet att din blogg har blivit min nya kvällsunderhållning? du skriver awesoooomeee

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela