Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Vilket skämt! Hon ÄR en snorande barnrumpa!

Publicerad 2010-02-03 22:44:57 i Allmänt,

Vill ni veta det vidrigaste? Idag, på Wayne´s coffee, började Malin snora som en 3-åring! Som ni vet är jag en oerhört rolig människa, men till min nackdel var det faktiskt just därför som Malin råkade ut för sin lilla "olycka". Inte alltid positivt att vara en skön människa minsann...

Hon låg dubbelvikt på stolen, kunde knappt andas och plötsligt bara sprutade det från hennes näsa! Fruktansvärt äckligt!


Tyvärr får ni inte se de snuskigaste bilderna (på grund av mordhot vid publicering)

Hon skyllde på att det var vatten från näsan som sprayade ner hela mig. Visserligen drack hon samtidigt som hon fick sin skratt- och sprutattack, så det kanske ligger någon sanning i det. Spelar ingen roll ändå. Huvudsaken är att jag var så rolig att hon inte kunde hålla sig. Men det visste ni ju redan!


Ser ni nåt snor från min näsa? NEJ! Även när jag dricker kan jag behärska mig...

Aj aj! Vet ni hur mycket skit jag kommer få, för att jag dokumenterar hennes barnsligheter men inte mina? Men vems blogg är det? Klart att jag visar mig från min bästa sida! Och vaddå, jag har väl inga dåliga sidor?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-03 22:56:12

victoria falck vet du vad jag och andra upprörda, uthängda läsare har kommit på.. jo att vi/ jag ska starta en blogg som dokumenterar ditt liv i bilder och då menar jag enbart FULA bilder du har alltså inte 100 försök på dig för att få en skaplig bild som vi ser i inlägget ovan.. Vad tror du är du vår första trogna läsare?! Jag tror iaf detta kommer att bli en hitt. Själv dör jag av att se bilderna och om sanningen ska fram min vän så var det ju en ful bild på dig som utlöste denna skrattattack!!



Om det inte framgår av den här kommentaren så älskar jag dig av hela mitt hjärta, eller vänta hur var det med den saken?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela