Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Vem är lika spårad som jag?

Publicerad 2010-02-24 18:48:09 i Allmänt,

Inte många är lika konstiga som jag. Däremot har jag en vän som är nästan lika störd. Vem tror ni hon är?

Heta samtalsämnen som passar knäppisar under en fika:

  • Att pincetten är Guds gåva till kvinnorna. Kan ta bort oönskat hår överallt, t.ex ben eller bikinilinje.
  • Hur man gör solscheman som passar blekfisar som oss. T.ex att spela badminton i solsken 3*10 min, göra snea sit-ups osv för att få bränna på hela kroppen.
  • Att jakten är det intressantaste med killar. Vad är det roliga när man väl har dem runt lillfingret?


Skenet kan bedra! Hon är betydligt stördare än hon ser ut...

Har ni listat ut vem bruden är? Det är Malin, aka Bengan, så klart!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-25 20:22:02

HAHAHAHA!!!! Du är så skön Posh!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela