Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Mobiler kan ställa till ryggproblem!

Publicerad 2010-02-16 18:44:25 i Allmänt,

På väg ner till idrottshallen, släpandes på min blytunga väska:

Kusin: Fick du reda på om du skulle ha med dig idrottskläder idag?
Victoria: Hehe, jadå. Mobilen är en fantastisk uppfinning!
Kus: Absolut!
Vic: Eller vänta lite... hur vet du att jag undrade om kläderna?
Kus: Men du sms:ade ju mig!?!
Vic: ...
Kus: Fattade du inte att du skickade till fel person, med tanke på mitt skämtsamma svar? Hur skulle jag kunna veta om du har idrott eller inte? Vi går inte i samma klass vet du väl? ;)
Vic: Jo tack, jag är medveten om den lilla detaljen... men, SÅ DU MENAR ATT JAG HAR SLÄPAT MIN FULLPROPPADE VÄSKA HIT PÅ GRUND AV DIN SJUKA HUMOR!?! 

Tror ni att vi hade idrott? Självklart inte! Tack kussen, tack! Min rygg älskar dig, eller inte...


Lättare var det på den gamla goda tiden, när man inte kunde bli blåst bakom mobilen!

Vad är grejen med att alla heter samma namn? Och ännu värre, att man driver med sin äldre kusin!

Okej, jag vet. Det var jag som skickade till fel person, men ändå! Lite schysst kunde han väl ha varit och talat om för mig att jag sms:at fel person! Måste fundera ut någon riktigt bra hämnd. Ingen blåser Vickan ostraffat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela