Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Stripshow på stan

Publicerad 2010-02-06 13:47:53 i Allmänt,

En trött, dyster lördagsmorgon är det betydligt roligare att tänka på veckans höjdpunkter!

Sist jag var på stan inträffade ett mirakel på Vila. Tro det eller ej, men jag fick en gratis stripshow (dock omedveten). Strippan hängde över ett skynke vid provrummen och kollade in på sin kompis. På något sätt hade hennes klänning fastnat på ryggen och hon blottade alltså nedre delen av ryggen och nedåt.

Vet ni vad hon hade på sig?

  • Genomskinliga strumpbyxor
  • Stringtrosor
  • Svarta högklackade skor


Har valt att byta ut hennes nedre halva. Vill inte att min blogg ska bli en porrsajt!

Ni kan tänka er hur det såg ut på långt håll! Min första tanke var att hon var helt naken med tanke på de genomskinliga strumpbyxorna (förutom klänningen som fastnat vid BH:n). Jag kunde tydligt se båda rumphalvorna och hennes långa ben i pumpsen fick henne att se ut som en exotisk dansare.

Hade tjejen missat att det var snöstorm ute? Skitsamma, det var ju ass-nice ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela