Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Kriterier för "en lyckad fjortisfest"

Publicerad 2010-02-07 21:52:50 i Allmänt,

Fjortisfest =

  • Dreggiga ungdomar - De har inte bara druckit saft och cola, va? 
  • Hångelkalas - Oops, hade inte du pojkvän?
  • För lite kläder i vinterkylan - Okej, jag erkänner. Är precis likadan själv.
  • Stulna saker - Var är mina tuggummin?
  • Grannens buskar används som pissoar - Det är ju mörkt, grannarna kan väl inte se nåt?
  • Polisen kommer och festen spårar - Bättre festdödare får man leta efter...

 
Massa minifyllon (som min 9-åriga lillasyster skulle ha sagt)


Lägg märke till tjejerna mellan Dana och Julia! De tyckte nog inte att festen tog slut, utan att den förflyttades till bussen!

Alla punkter för en riktig fjortisfest uppfylldes på festen i Kåbo. Börjar fundera på om jag trots allt har blivit "mogen" när jag mest tyckte att folk skämde ut sig själva...

Eller är det kanske "En gång fjortis - alltid fjortis"? Ränderna kanske inte går ur ändå, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela