Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Kissies apelsiner (vindruvor?) blir nu vattenmeloner!

Publicerad 2010-02-03 14:42:24 i Allmänt,

Fy, vad jag är nervös! Kunde inte sova, utan låg och vred mig hela natten! Anledningen är att jag är såååå orolig för hur det ska gå med Kissies bröstförstoring. Hon ligger säkert nedsövd på en bår just nu, helt hjälplös, stackars henne!

Tänk om någon är läkare är dum och "tar ut" hennes naturliga apelsiner, istället för att lägga i de enorma vattenmelonerna i henne. Bara för att hon är känd kanske folk vill jävlas med henne. Heja Kissies tuttar!


Nu kommer hon få "kläm- och KISSie-vänliga" amningsredskap.

Men vet ni? Nu när Kissie kommer vara tvungen att vila några dagar kommer jag kanske bli största bloggerskan i Sverige, eller vad tror ni? :D (I ärlighetens namn har jag sovit underbart inatt, ville bara locka läsare genom att visa min ödmjuka sida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela