Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Är strandkroppen i farozonen?

Publicerad 2010-02-24 20:19:57 i Allmänt,

A) Gravid i 7:e månaden?

B) Ätit för mycket snabbmat?

C) Partytrick?



Kära nån, har jag lyckats dölja min kulmage på tidigare kort?

A) Nej, inte gravid. Vem skulle pappan vara?
B) Snabbmat, njaa... Men godis och fika kanske?
C) Rätt svar! Grymmaste tricket ever!

Kära läsare, ni behöver inte oroa er! Ni är lyckligt lottade och kommer kunna se mig (i smal version) på beachen i sommar!

Kommentarer

Postat av: dana

Publicerad 2010-02-25 00:07:51

jag tror stenhårt på att detdär partytricket! kommer funka asbra i visby;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela