Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Hur kär får man bli?

Publicerad 2010-02-10 11:08:09 i Allmänt,

Sååå värd var bion igår! Kände att allting klickade mellan mig och JW.

Positiva egensaper som matchar vår framtida relation:

  • Han är SNYGG! (Söta barn vi kommer få)
  • Han klär sig bra! (Stureplansklädsel och frisyr = nice)
  • Han är cool! (Betyder det att jag också kommer få cool-poäng?)
  • Han har roliga fester! (Varför inte festa fullt ut på dyr skumpa liksom?)


Den enda i "Snatta cashewnötter" jag kunde koncentrera mig på!

Efter personlighetstestet kan väl inget gå fel? Tänk vilken tur att jag gick på dateförmedlingen (=bion)! Vet inte vad den handlade om (hade fullt upp med att spana in JW) men tror den hette något i stil med "Snatta cashewnötter"

Kommentarer

Postat av: elisa

Publicerad 2010-02-14 04:11:17

FY FAAN vad snygg!! dör typ..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela