Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Försmak på studenten

Publicerad 2010-02-01 19:56:23 i Allmänt,

Vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten för vi har tagit STUDEENTEEN (sjung/skrik så högt att rösten skär i öronen) FY FAN VAD VI ÄR BRA!

Victoria! Lugna ner dig! - Vaddå? Man får vara överlycklig när man tagit studenten!
Men du har inte gjort det, det är bara februari! - Juste! Det är i juni vi går ut... Men mössorna då?
Ja, mössorna? Ni provade dem idag, den är inte din än - Suck... Nu blev jag nästan smådeppig!

Okej, jag ska väl inte gå händelserna i förväg. Måste komma ihåg att inte sälja pälsen innan björnen är skjuten. Det är faktiskt några månader kvar innan vi är välkomna ut i arbetslösheten. Men så kändes det inte när vi provade ut studentmössor på Hattbaren idag. Där tjoades och dansades det som bara den!

 
En försmak på bilder som kommer tas den 4:e juni!

Ojoj, min och Ellinors mössa kommer bli uttöjda av allt dansande! Även Linnéa och Helen rockade loss bland gubbaskrar och eleganta skinnhandskar. Om vi fortsätter i samma takt kommer garanterat mössorna bli för stora. Vilken tur att vi hann med en fika på Storken så att våra huvuden växer och fyller ut dem till studenten! Ju mer bakelser, desto större huvud, visst?


Är det hjärnceller eller fett som gör huvudet tjockt av fika? Hoppas på hjärnceller...

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2010-02-01 21:31:19

Fan va snygga vi kommer vara på studenten om vi fortsätter träna sådär!

Måste även säga att jag diggar din blogg! Superskön!

PS det är klart att det blir hjärnceller av fika, annars skulle man inte lära sig så mycket när man pluggar på café (eller hur var det nu..?);)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela