Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Dopa mig, eller inte dopa mig - det är frågan

Publicerad 2010-02-16 22:52:54 i Allmänt,

Har ett litet dilemma. Fettisdagen ställer till det för min beachkropp sommaren 10. Funderar därför på att ta anabola steroider för att bränna mer fett och få muskler.

Fördelar:

  • Kunna käka obegränsat och ändå vara strandsnygg
  • Få mörkare röst - VÄRSTA PARTYTRICKET
  • Om man får i sig manligt könshormon, blir man intresserad av tjejer också i så fall? Alltid nice med större utbud.


Oj oj, om ska jag bli bodybuilder är det hög tid att sola även ansiktet...

Nackdelar:

  • Finns risk att det blir FÖR mycket muskler. Föredrar nog min "naturella" kropp ändå...
  • Skulle nog tröttna på basrösten på vardagarna. Varje dag är ju inte fest tyvärr!
  • Tänk om jag BARA skulle gilla tjejer i framtiden, och inte heta killar! Nej, vågar inte riskera männen i mitt liv! De är alldeles för snygga för att jag ska gå miste om dem!

Måste överväga saken noga. Men det lutar nog ändå åt att jag behåller mina hormoner som de är.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela