Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Autografer och läsarträff ikväll!

Publicerad 2010-02-11 21:11:23 i Allmänt,

Inte för att vara självgod, men ni alla vet ju att jag har blivit en Uppsalaikon. Efter mycket tjat tänkte jag därför anordna en läsarträff ikväll efter innebandymatchen i Gottsunda.

Har fixat t-shirtar med trycket I <3 Vickan som jag delar ut till de 50 första i kön, resten får nöja sig med bilder på mig själv i egen hög person!

Jag är en kändis, ingen diva!

Kom i tid! Finns en stor risk att det kommer så mycket folk att ni inte ens kan se mig, bakom alla galna fans... Bli inte heller besvikna om jag inte känner igen er, är rätt så jobbigt att hålla isär alla tusentals IP-adresser!

PUSS! Vi ses ikväll mina söta läsare!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-12 09:45:54

FAN att jag kom för sent! jag ville ju också ha en t-shirt!!!! :'(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela