Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Är en tur till Stockholm värd sina bieffekter?

Publicerad 2010-02-23 20:46:20 i Allmänt,

 Efter en dag i Stockholm är jag:

  • Helt genomfrusen
  • Fattigare än vad jag var för ett dygn sedan
  • Trött på Malins konstanta kackel


Nej Malin, du hinner inte täcka för ansiktet med handen. Jag är snabb med kameran vet du ;)

Å andra sidan är jag:

  • Ett trevligt objekt att värma upp för någon snygging
  • Några klänningar och (glass)kalorier rikare
  • Uppdaterad med senaste skvallret i Uppsala

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela